Dasar Privasi

  • Laman web ini menggunakan Google Analytics, satu khidmat analitikal web yang disediakan oleh Google, Inc, ("Google"). Google Analytics menggunakan "cookies", iaitu fail teks yang terletak di komputer anda, untuk membantu pentadbir laman web Persatuan Alumni USM (PAUSM) menganalisa bagaimana pelawat menggunakan laman web ini. Dengan menggunakan laman web ini, anda bersetuju terhadap pemprosesan data berkaitan anda oleh Google seperti yang tercatat di atas.
    Laman web ini mempunyai pautan ke laman web lain. Dasar privasi ini hanya terpakai untuk laman web ini sahaja. Perlu diingatkan bahawa laman web yang terdapat dalam pautan mungkin mempunyai dasar privasi yang berbeza dan pengunjung dinasihatkan supaya meneliti dan memahami dasar privasi bagi setiap laman web yang dilayari.

  • Dasar Keselamatan

  • Teknologi terkini termasuk penyulitan data adalah digunakan untuk melindungi data yang dikemukakan dan pematuhan kepada standard keselamatan yang ketat adalah terpakai untuk menghalang capaian yang tidak dibenarkan. Semua storan elektronik dan penghantaran data peribadi akan dilindungi dan disimpan dengan menggunakan teknologi keselamatan yang sesuai.

  • Penafian

  • Persatuan Alumni USM (PAUSM) berusaha sedaya upaya untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik melalui penyaluran maklumat laman web yang tepat dan terkini. Walaubagaimanapun, maklumat yang didapati di laman ini boleh diubah, disunting atau ditarik semula dari semasa ke semasa dan pihak PAUSM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang liabiliti berkenaan ketepatan maklumat yang dipaparkan. PAUSM berhak membuat sebarang perubahan tanpa sebarang notis.
    Terdapat juga pautan maklumat yang didapati dari pihak ketiga dan PAUSM tidak akan bertanggungjawab terhadap ketepatan atau sebarang perkara lain yang berkait dengan pautan-pautan berkenaan.

  • Notis Hakcipta

  • Semua aspek berkenaan laman web ini termasuk rekabentuk, teks, grafik, aplikasi, perisian, kod sumber dan lain-lain adalah hak cipta Persatuan Alumni Universiti Sains Malaysia (PAUSM) kecuali dinyatakan sebaliknya.
    Tiada mana-mana bahagian laman web ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersil dalam apa jua bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis terlebih dahulu daripada Persatuan Alumni Universiti Sains Malaysia (PAUSM).
Add us on Facebook Join us at Yahoo! Groups Be a member of our Portal Gateway Follow us on Twitter!