15 November 2010: Sebagai inisiatif untuk mengumpulkan para alumni USM yang berada di Zon Utara, Persatuan Alumni USM (AUSM) telah mengadakan satu majlis pada 13 November 2010. Majlis Makan Malam Alumni Zon Utara 2010 yang bertemakan "Setulus Kasih Seikhlas Budi" telah berjaya dilaksanakan dengan jayanya walaupun julung kali diadakan. Majlis ini turut dihadiri oleh Naib Canselor USM, YBhg. Prof. Tan Sri Dato' Dzulkifli Abdul Razak bersama isteri, Puan Sri Datin Masrah Haji Abidin.

Majlis ini diadakan di Dewan Carnival 1, Sunway Carnival Convention Centre, Seberang Perai Pulau Pinang dan dihadiri oleh hampir 150 orang tetamu. Pada malam tersebut, Persatuan Alumni USM (AUSM) juga telah melancarkan Tabung Kebajikan Alumni USM. Pelancaran tabung tersebut telah disempurnakan oleh YBhg. Prof. Tan Sri Dato' Dzulkifli Abdul Razak serta disaksikan oleh Encik Hasan Adly Mohd Isa (Naib Presiden AUSM), Puan Fardzah Sulaiman (Setiausaha AUSM) dan Puan Rohilatifah Harun (Naib Setiausaha AUSM).
 
Majlis diserikan dengan persembahan karaoke daripada para hadirin yang berminat dan unplugged dari kumpulan Encik Malik. Terdapat juga cabutan bertuah sepanjang majlis berlangsung.


Oleh : Noor Shahada Mohd Fauzi

 
Add us on Facebook Join us at Yahoo! Groups Be a member of our Portal Gateway Follow us on Twitter!